adica in loc de 106 lei cat am dat pe un drum tg mures-mangalia, acum o sa dau 114,48 de lei. 114,48 de lei pt 18 ore de mers cu intarzierea minima inclusa de 2 ore, luata ABSOLUT la fiecare cursa in considerare. un tren "rapid" face 18 ore(minim) 700 si ceva de km. pai de ce ii mai zice rapid? de ce am fost nevoit sa platesc supliment de viteza pt o viteza medie de sub 40 de km/h? jalnic. 114,48 de lei pe 100% inconfortabilitate. 18 ore pe un scaun absolut incomod, un scaun dintr-o serie de 4 puse pe un loc de 3 scaune. inteleg ca cfrul vrea vagoane moderne ca in tarile civilizate dar un vagon modern trebuie tras de o locomotiva moderna pe o cale ferata moderna. un tren personal, clasa a doua, e mai confortabil ca un tren rapid sau intercity, clasa I. 114,48 de lei pt niste conductori care nu au idee cand pleaca si cand ajunge trenul nicaieri. poveste. dupa 3 saptamani pe drum(10 ore dar intelegeti voi) am ajuns in brasov. in 10 ore s-ar putea sa nu mai ai apa, mancare, tigari or prezervative. ce faci? ajungi intr-o gara in care stii ca trenul sta mai mult si cobori sa-ti cumperi. wrong! stateam in basov, pe peron, coborat din tren, la tigara, langa un conductor. iese un tip din tren care urcase la constanta. il intreaba pe conductor cat sta trenul ca vrea sa-si ia apa. raspuns: habar n-am, tinere. halal. 114,48 de lei pt 18 ore de stat pe un scaun ingust si tare, intr-un vagon cu doua geamuri care nu se deschideau, doar se crapau putin, ore in sir de mers si mers si mers fara gram de aer curat, stationari in mijlocul campului fara nici o explicatie, tupeu de conductor de cacat, loc pt bagaje aproape nul si lista poate continua mult.
asa ca sunteti indreptatiti, muistilor, sa scumpiti biletele.
multumesc CailorFerateRomane pentru ca am petrecut 40 de ore din concediul meu pe tren in conditii de lumea a treia, in doar doua drumuri(dus-intors). multumesc ca existati.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu