Pagini

marți, 5 martie 2013

oameni. chiar si de nu era k-gula

avem nevoie de oameni frumosi mai mult decat de aer. fara aer, mori rapid. fara oameni frumosi in viata, moartea e un proces lung si dureros, in care te minti singur ca treaba merge unsa. nu e asa.
avem nevoie de prieteni, in primul rand. dar nu prieteni care iti vor plati o firma de mutat mobila, ci prieteni care vor veni la 7 dimineata sa cari canapeaua aia imensa, de o tona, de la etajul patru pana jos. 
avem nevoie de oameni. oameni frumosi, care lumineaza o incapere, care te fac sa zambesti cand ii vezi ca apar, oameni in preajma carora te linistesti si relaxezi, lasi orice masca si te simti bine cu tine, cum o fac si ei. oameni cu suflet si inima mare. avem nevoie de ei la munca, avem nevoie de ei acasa, in bloc, la scoala, pe ratb, oricunde. un chip placut pe metrou, care-ti zambeste si apoi isi vede de cartea lui, ti-a facut minutul ala de la izvor la unirii, mai placut.
cazul concret care mi-a adus aminte ca-mi lipsesc oamenii astia sau ca nu le dau atat de multa importanta, e k-gula. l-am cunoscut acum un an si jumatate cand am venit in bucuresti, la realitatea tv. il ascultam de mult, fiind printre mc-ii mei preferati din romania, am cautat imediat o apropiere. ce am gasit insa m-a fascinat. un om frumos, asta e costin, un om frumos. calmul si bunatatea lui pot opri un vulcan sa erupa. 
dar nu doresc sa-l elogiez pe k-gula aici, stie el ca mi-e unul dintre cei mai dragi prieteni. dar a pus o poza pe facebook, pentru noi, colegii lui, acum la plecarea din realitatea. comentariile oamenilor, din toate departamentele, din toate functiile, oameni pe care nu-i banuiam a-l observa, au observat ce om frumos este. costin trecea neobservat, ai fi zis. saluta respectuos pe toata lumea dar nu incerca sa iasa in evidenta cu nimic. acum insa, sa vad comentarii la poza respectiva de la diversi oameni, care au vazut in el ceea ce am vazut si eu, m-a bucurat enorm.
de oameni care ne incarca cu energie pozitiva, de asta avem nevoie. nu putoi care mai de care, care-ti deranjeaza vazut si auzul, nu pisicute pe care le-ai fute si atat, nu galagiosi care prin galagia lor mascheaza nulitatea, nu oameni ahtiati dupa bani care cauta doar bunastarea financiara, lasandu-si sufletul sa putrezeasca, nu de asta avem nevoie in jurul nostru. ci de oameni precum costin (k-gula). prieteni, care stiu sa puna o mana pe umarul tau si sa stii ca-ti inteleg starea pe care o ai, buna ori rea, persoane care sa-ti ureze o zi frumoasa din suflet, oameni cu care cand stai la o cafea sau o bere, sa urasti conventia care a facut ca ora sa aiba doar 60 de minute, oameni in ale caror trairi te regasesti, oameni care glumesc, oameni care nu te deranjeaza cu nimic si-ti doresti sa-i intalnesti pe strada nevorbindu-va dinainte si sa va opriti la prima berarie si aia sa fie.
k-gula e un om mare si frumos si nu credeam ca-l iubeste atat de multa lume dar m-a facut sa-i vizitez gradina (sa incep si apoi) mai des si sa filtrez bine oamenii din jurul meu, sa ramana mai multi asemeni lui. multumesc lui pt ca a fost pana acum si e mai departe, multumesc anticipat celor ce vor veni.

si sa-i promovez putin si gradina, ceva minunat ce-a facut el.

Niciun comentariu: